ПОЛОЖЕННЯ (DANCE)

Уважно читайте положення! Реєструючись для участі у фестивалі Ви погоджуєтесь зі всіма пунктами, що вказані нижче, а також з фінансовими умовами та системою суддівства!
УМОВИ УЧАСТІ У ФЕСТИВАЛІ
  • В фестивалі можуть брати участь всі бажаючі, незалежно від належності до будь якого танцювального колективу, танцювальної школи (студії)
  • У випадку якщо конкурсанти набирають однакову кількість балів, з іншими учасниками своєї категорії, судді лишають за собою право визначення переможця на свій розсуд.
  • Також члени журі лишають за собою право взагалі не давати призового місця, якщо творча одиниця за рівнем

підготовки не відповідає критеріям оцінювання. (Рішення суддів остаточне та не підлягає оскарженню)
  • Якщо у суддів виникає питання щодо Вашого рівня підготовки або вікової категорії, Вас, як учасника можуть автоматично перенести до тієї категорії, яка на думку суддів пасує Вам, або Вашому вокальному колективу. (Щоб уникнути таких ситуацій радимо Вам достовірно вказувати інформацію під час реєстрації, а також мати із собою копії свідоцтва про народження дітей/паспорта)
  • ЗА використання у Вашому музичному супроводі ненормативної лексики, Вам нараховуються штрафні бали, які будуть впливати на остаточний результат.

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ
  • Використовувати пісок, рідину, воду, олії або інші субстанції, які можуть намочити або зробити підлогу небезпечною, а також завадити виступу інших учасників.
  • Використовувати займисті речовини.
  • викидати до зали речі, аксесуари, головні убори тощо.
  • Будь-яким чином впливати на рішення суддів, втручатися в їхню роботу до оголошення результатів змагань.
  • Втручатися в роботу орг. комітету.
  • Здійснювати дії, які будь-яким чином можуть нашкодити репутації чи образити почуття будь-якого учасника змагань.
  • Розповсюджувати рекламну продукцію (листівки, запрошення тощо), а також проводити агітаційну діяльність серед учасників змагань (пропозиції перейти до іншої школи/студії тощо)
  • За неетичну поведінку орг. комітет фестивалю залишає за собою право на дискваліфікацію учасника.
  • Орг. комітет фестивалю залишає за собою право вносити зміни чи доповнення до тексту цього положення, якщо цього будуть вимагати обставини. Але не пізніше, ніж за день до початку фестивалю.
  • Також орг. комітет фестивалю залишає за собою право об'єднувати, чи розділяти категорії, номінації, додавати нові напрямки.

НОМІНАЦІЇ
КАТЕГОРІЇ
КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ
НОМІНАЦІЇ ТА НАПРЯМКИ

  • «СУЧАСНА ХОРЕОГРАФІЯ» (Modern-Jazz, Contemporary и другие) | «SOLO», «DUO/TRIO», «SMALL GROUP», «BIG GROUP»
  • «ВІЛЬНА ХОРЕОГРАФІЯ» | «SMALL GROUP», «BIG GROUP» (в цій номінації відсутні обмеження по стилістиці танцю. Допускається участь різних вікових груп в одному танці)

  • «LADIES DANCE» (HEELS, STRIP) | «SOLO»
  • «BEST LADIES SHOW» | «CREW» («SMALL GROUP»), «MEGA CREW» («BIG GROUP»)

  • «STREET DANCE» (Hip-Hop, Dancehall, Locking и другие Street направления) |«SOLO», «DUO/TRIO», «CREW», «MEGA CREW»
  • «BEST DANCE SHOW» | «CREW»(«SMALL GROUP»), «MEGA CREW» («BIG GROUP»)
ВІКОВІ КАТЕГОРІЇ
  • «MINI KIDS» (4-7 років)
  • «KIDS» (8-11 років )
  • «JUNIORS» (12-15 років)
  • «ADULTS» (16+ років)
  • «LADIES DANCE» (14+ років)
  • «BEST LADIES SHOW» (14+ років)

РІВНІ ПІДГОТОВКИ

  • «RISING» – танцюристи початківці (1-й рік навчання)
  • «PRO» – танцюристи з досвідом виступів
*«SOLO», «DUO/TRIO» можуть виступати лише в Pro

КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ

  • «SOLO» – 1 учасник
  • «DUO/TRIO» – 2-3 участники
  • «SMALL GROUP» (Crew) 4-9 учасників
  • «BIG GROUP» (Mega Crew) 10 та більше учасників
У фестивалі можуть брати участь змішані колективи – вікова категорія визначається за старшим виконавцем колективу. Можливе перевищення за віком – 20% від загальної кількості учасників (наприклад, колектив з 10 «Kids» може мати у своєму складі 2-х «Juniors», и виступати в категорії «Kids»).

Кожен виступ оцінюється окремо за кількома критеріями. Якщо учасник, чи колектив виставляє 2 номери, то кожен з них розглядається як окремий виступ.

*Вимоги до кожної номінації та категорії можуть відрізнятись.



ТЕХНІЧНІ УМОВИ ТА УМОВИ РЕЄСТРАЦІЇ
З параметрами технічного оздоблення фестивалю (світло, звук, сцена, екран) Ви можете ознайомитись зв'язавшись з орг. комітетом за номером телефону, який вказано в розділі "КОНТАКТИ" на сайті або написати нам на офиційні сторінки в соц. мережах.

Музичний супровід: файл найвищої якості у форматі MP3 підписаний за зразком: НАЗВА КОЛЕКТИВУ (ІМ'Я, ПРІЗВИЩЕ ДЛЯ СОЛЬНИХ ВИКОНАВЦІВ) НАЗВА НОМЕРУ – ВИХІД НА СЦЕНУ (З МІСЦЯ, З-ЗА ЛАШТУНКІВ) прикріплюється до заявки на участь під час реєстрації.

ТРИВАЛІСТЬ ВИСТУПУ

SOLO/DUO/TRIO - до 1,5 хвилини
Команди - до 3 - х хвилин
Збільшення тривалості виступу можливе, але за додаткові кошти.

УМОВИ РЕЄСТРАЦІЇ

Заявки приймаються не пізніше 6 днів до дати проведення фестивалю. *Орг. комітет лишає за собою право завершити прийом заявок раніше вказаної дати.

Попередня реєстрація учасників на фестиваль є обов'язковою та відбувається виключно на сайті
Z1-FEST.COM.UA в розділі «РЕЄСТРАЦІЯ»

ПРИЗОВИЙ ФОНД
Всі учасники фестивалю отримують дипломи про участь,
1-3 місця також отримують кубки та подарунки від спонсорів.

«ГРАН-ПРІ»

«СУЧАСНА ХОРЕОГРАФІЯ» - 1500 грн.
«STREET DANCE» - 1500 грн.
«LADIES DANCE» - 1500 грн.

«BEST DANCE SCHOOL» (обирається шляхом підрахунку загальної кількості перемог конкретної школи/студії в рамках одного фестивалю) - 5000 грн.
кожне «ГРАН - ПРІ» надає школі/студії 5 балів
кожне «1-е місце» надає школі/студії 3 бали
кожне «2-е місце» надає школі/студії 2 бали
кожне «3-е місце» надає школі/студії 1 бал

Гран-Прі розподіляються серед учасників рівня PRO, не враховуючи вікові категорії в кожній з перерахованих номінацій, учасники яким вручається Гран-ПРІ, обираються шляхом незалежного, незаангажованого голосування.

*Кількість набраних балів не може гарантувати учаснику та/або тому чи іншому колективу 100 відсоткову гарантію отримання головного призу фестивалю.

*«BEST DANCE SCHOOL» - це єдине ГРАН-ПРІ, яке буде вручене незалежно від рівня підготовки учасників.

УВАГА
  • Заявка на участь вважається дійсною лише після відповіді орг. комітету;
  • У випадку, якщо через будь-які технічні причини Ви не отримали відповіді, зв'яжіться з нами за номером телефону або e-mail;
  • Ми дуже радимо мати медичну страховку всім учасникам фестивалю під час проведення заходу;
  • У день фестивалю необхідно мати при собі копію аудіо треку на USB-флеш накопичувачі.
Орг. комітет не несе відповідальності:

  • за травми, отримані під час виступу;
  • за загублені або вкрадені речі.
  • Вхід на фестиваль платний - вартість 150 грн. (за умови попередньої купівлі квитків та не пізніше 3-х днів) 250 грн. - після підняття цін

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ
Участь у фестивалі є платною!
SOLO
500 грн. (до підняття цін)
750 грн. (після підняття цін)
*мінімальна вартість діє за умови реєстрації та внесення оплати за участь не пізніше 8 днів до дати проведення фестивалю
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ
DUO/TRIO
450 грн./з людини (до підняття цін)
600 грн./з людини (після підняття цін)
*мінімальна вартість діє за умови реєстрації та внесення оплати за участь не пізніше 8 днів до дати проведення фестивалю
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ
CREW/MEGACREW
350 грн./з людини (до підняття цін)
450 грн./з людини (після підняття цін)
*мінімальна вартість діє за умови реєстрації та внесення оплати за участь не пізніше 8 днів до дати проведення фестивалю
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ
ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ:

ЗА умови відміни фестивалю через постанови влади України (карантин, локдаун, війсковий стан чи інше) оплата та заявка на участь автоматично переносяться на нову дату фестивалю, яку затверджує орг. комітет.

У випадку якщо, учасник не може бути присутнім на заході з новою датою, він може обрати для себе будь який інший фестиваль подібного формату, з тих, які будут проходити впродовж 2021 року.

Якщо учасник все таки має бажання повернути кошти, внесені за участь у фестивалі, в такому разі орг. комітет може здійснити повернення коштів, але тільки в розміри 50% від вартості.

СИСТЕМА СУДДІВСТВА
Перед тим, як ви почнете готуватись до виступу на нашому фестивалі, радимо детально вивчити критерії оцінювання, щоб отримати найвищий результат.

Максимальна кількість балів: 100 (Оцінювання відбувається за 5-ти основними критеріями)

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ «SOLO», «DUO/TRIO», «SMALL GROUP» (Crew), «BIG GROUP» (Mega Crew):

«ТЕХНІКА» (рівень виконання учасниками, синхронність команди, складність перестроювання з малюнка в малюнок, інтервал між танцюристами і відчуття один одного, чіткість малюнків. Професіоналізм танцюристів у всіх його проявах)
«КОМПОЗИЦІЯ» (performance) (оцінювання постановки в цілому з самого початку і до кінця. Ідейність якщо така є. Різноманітність малюнків, рівні, переходи, заповнення сцени)

«МУЗИКАЛЬНІСТЬ/ХОРЕОГРАФІЯ» (вміння танцювати в такт музики, підкреслювати музичні акценти. Лексика, складність хореографії)

«КРЕАТИВНІСТЬ» (оригінальність у музиці, хореографії, образах та малюнках)

«АРТИСТИЗМ/КОСТЮМ»

Кожен пункт оцінюється максимумом у 20 балів

  • 0-5 слабий виступ
  • 5-10 середній рівень
  • 10-15 вище за середній рівень
  • 15-20 високий рівень виконання

КОНТАКТИ
м. Київ просп. Глушкова 40 офіс 615
( адреса орг. комітету)
Made on
Tilda